İl Emniyet Müdürlüğü kadrosundan veya başka illerden emekli olduktan sonra Manisa’ya yerleşen toplam 14 emekli polis memuru, evlerinde ziyaret edildi.

Fahri̇ Aktaş (2)-2

“Teşkilatımıza gönül vermiş her bir değerimiz baş tacımızdır. Vefa, sevginin en kalıcı ifadesidir.” diyen İl Emniyet Müdürü Fahri Aktaş, meslektaşlarının hem hatıralarını dinledi hem de sağlık ve huzur dileklerini iletti.

Fahri̇ Aktaş (8)

Manisalı Öğrenci Sınavdan Çok Milli Maça Üzüldü
Manisalı Öğrenci Sınavdan Çok Milli Maça Üzüldü
İçeriği Görüntüle

Ziyaretlerde eşlik eden Nuray Aktaş da dernek adına emekli polis eşleriyle sohbet ederek duygusal anlar yaşadı.

Fahri̇ Aktaş (3)-1

Manisa İl Emniyet Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, “Teşkilatımıza emek vermiş büyüklerimizi unutmuyor, daima yanlarında olduğumuzu belirterek sağlıklı, huzurlu bir ömür diliyoruz” ifadelerine yer verildi.

Kaynak: HABER MERKEZİ