ŞEHZADELER’İN SOFRASI NURLUPINAR'DA KURULDU

Şehzadeler Belediye Başkanı Ömer Faruk Çelik Nurlupınar Mahallesinde vatandaşlarla bir araya gelerek iftarını açtı. Her gün farklı bir mahallede vatandaşlarla iftar yaptığını ifade eden Başkan Çelik,...

“YAZ SICAKLARINDA ÇOCUKLARIMIZA DİKKAT EDELİM” Şehzadeler’de Ramazan ayının güzel bir şekilde geçtiğini ifade eden Şehzadeler Kaymakamı İsmail Çorumluoğlu, “Böylesine güzel bir iftar sofrasında sizlerle bir arada olmaktan büyük bire mutluluk duyduğumu ifade etmek istiyorum. Nurlupınar Mahallemizde Belediyemiz gerekli olan bütün çalışmaları yerine getiriyor. Ben değerli belediye başkanımız ve tüm çalışanlarına çok teşekkür ediyorum. 3 yıldır Manisa’da görev yapıyorum bu süre zarfında iftar programlarına sürekli katılmaya özen gösteriyoruz. Ancak en çok severek geldiğimiz mahallelerden bir tanesi Nurlupınar Mahallesidir. Güzel bir Ramazan geçirdik. İnşallah sağlık ve huzur içerisinde Ramazan Bayramına kavuşacağız. Nurlupınar Mahallemizde Kaymakamlık olarak üzerimize düşen ne varsa Belediyemiz ile birlikte yapmaya hazırız. Bizlerin kapısı her zaman hepinize açıktır. İnşallah önümüzdeki dönemlerde daha güzel projeler ile yine sizlerle bir arada olacağız. Geçtiğimiz yıl çok üzüldüğüm bir husus vardı, bunu sizlerle paylaşmak istiyorum. Sıcaklardan bunalarak kanala giren iki yavrumuz boğulmuştu. Bu yıl da havalar çok sıcak geçiyor. Lütfen evlatlarımıza sahip çıkalım. Belediyemizin ve Gençlik Sporumuzun düzenlediği yüzme kursları var buralara gönderelim.” diye konuştu.
{ "vars": { "account": "UA-43204872-1" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }